+420 734 418 371 rezervace 10 osob a více: +420 605 257 241  
 
 
 

Nabídka pro snoubence

O nás

Drazí snoubenci,

děkujeme Vám, že jste si pro tak významnou chvíli, jakou je Vaše SVATBA, zvolili náš rodinný podnik -  volnočasový areál s restaurací Šeberák.

Naše restaurace vznikla v roce 2009 z lásky k šeberácké přírodě, přátelství a poctivé gastronomii. Přesto, že se náš areál nachází v hlavním městě, plně si zde vychutnáte oázu klidu, krásu zdejší fauny a flóry a zapomenete na ruch velkoměsta. Díky lásce ke všemu kolem nás, kterou v sobě věrně uchováváme, je Šeberák ideálním místem k vyznání Vaší celoživotní lásky a vyslovení požehnaného ‚,ano".

Díky ideální poloze našeho areálu u rybníka Šeberák Vám můžeme nabídnout hned několik romantických míst pro Vaši svatbu.  Vybraný prostor pro konání svatebního obřadu, svatební večeře i rautu, zajistíme do posledního detailu podle velikosti svatby. Komorním svatbám vytvoříme intimní a ničím nerušenou atmosféru a pro velkolepé svatby uzavřeme celý areál,  abyste si plně vychutnali všeho, co Vám areál může nabídnout.

Svatba je o Vás dvou, Vaší hluboké lásce, Vašem souznění duší a silném přátelství, které trvá celý život. Pro takto výjimečný den, si zasloužíte i výjimečné prostředí. Na Šeberáku Vám vyčarujeme pohádkovou svatbu, na kterou budete s radostí vzpomínat.

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • ÚVODNÍ SCHŮZKU 

Osobně Vás provedu naším areálem,restaurací a  představím Vám naše služby. Společně probereme Vaše představy, potřeby a očekávání.

  • KALKULACI

Na základě naší schůzky Vám obohatím Vaši představu Vaší svatby také z pohledu financí. Připravím cenovou nabídku na svatební tabuli a raut v rámci Vašeho předpokládaného počtu hostů. 

  • PŘEDSVATEBNÍ SERVIS

Sestavím Vám ucelený harmonogram svatebního dne, od ranních příprav až po večerní zábavu. Ráda Vám poradím ohledně hlavních svatebních témat, jako je program pro hosty, zasedací pořádek, tradice. Společně můžeme vybrat svatební dekorace a vyladit Vaše představy o Vaší svatbě k úplné dokonalosti.

  • PŘÍPRAVU ANIMAČNÍHO, DOPROVODNÉHO PROGRAMU

V rámci svých 10 letých zkušeností Vám velice ráda sestavím doprovodný animační program na míru.

  • DOPORUČENÍ VHODNÝCH DODAVATELŮ

Mám ve svém portfoliu velice šikovný, spolupracující partnery. Dokáži Vám tedy zajistit nebo jen předat kontakt  např.: fotografa, floristku, kadeřnici, ubytování atd...

  • KOORDINACI SVATEBNÍHO OBŘADU

Bude mi ctí být Vaší koordinátorkou v rámci svatebního obřadu. Mít koordinovaný svatební obřad doporučuji každému páru. Vyhnete se tak chaosu a stresu. Ráda Vám zkoordinuji dobu před samotným obřadem v rámci matriky, svědků, dokladů a dále samotný obřad v rámci danných zvyklostí zasedacího pořádku, průběhu obřadu včetně koordinace hudebního doprovodu atd..

  • KOORDINACI SVATEBNÍHO DNE

Ráda dohlédnu na dodržení Vašeho svatebního harmonogramu, pohlídám si jeho sladění s personálem, ráda uvítám Vaše svatební hosty, seznámím je s programem. Dohlédnu na svatební tradice a pomůžu s jejich organizací. Budu asistovat Vašemu fotografovi, příchodu ke stolům v rámci zasedacího pořádku a usazení hostů, pohlídám organizaci programu v době focení novomanželů... Nakonec budu k dispozici pro aktuální požadavky.

 

Těším se na naši spolupráci :-)

Lucie Olbertová

Zpět na začátek